sunnuntai 28. elokuuta 2016

Vihreää syksyyn

Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled

Untitled
Untitled

Minulla ei ole oikeastaan koskaan ollut lempiväriä. Olen aina pitänyt luonnonläheisistä sävyistä ja tietenkin vaaleanpunaisesta. Jos täytyy valita väreistä, esimerkiksi urheiluvaatteet tulevat nyt mieleeni, valitsen aina pinkin. Muutoin tyydyn aina vaalean sävyihin. Myös harvemmin mustaan... On myös tylsää käyttää pelkkää beessiä. Jokin hyvä tehosteväri tuo kivan säväyksen pukeutumiseen! 

Nyt olen innostunut vihreästä! Siinä on jotain spesiaalia. Vihreä on raikas ja sopii yhteen monen kanssa. Se sointuu yhtä lailla kesään ja talveen. Juhannuksena kasvit näyttävät vihreytensä ja jouluna kuusi kukoistaa vihreää väriään. 

Huomasittehan myös uudet  koruni, rannerenkaat ja sormuksen. Vihreä sattuu nimittäin olemaan myös kaksosten väri. Sellainen kun horoskoopiltani olen, Kaksoispersoona ;) Korut ovat kotoisin Glitteristä ja siellä onkin nyt syksyllä myynnissä vaikka mitä vihreää, samoin näyttää olevan myös vaatekaupoissa. Valitsin värini hyvin :D 

Mikäs on teidän syksyn tehostevärinne? 


7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja tuo vihreän sävy on täydellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin! Oikein kunnon vihreä!:)

      Poista
  2. Mä tykkään syksyisin tosi paljon viininpunaisesta! Yksinkertaisesti aivan ihana banneri sun blogilla <3

    https://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Se on tehty yhteistyössä valokuvaaja Amanda Ahon kanssa. Itsekseni en olisi osannut:D

      Poista
    2. Haha voi ei, ihan kuin olisin ite kirjoittanut tän! Oon kans hullaantunut vihreään, tuntuu että pakko saada pukeutua siihen. pinkissä tuntuu olevan sitä jotain vaikka en arkena siihen koskaan pukeudukkaan. Olen töissä Glitterillä ja horoskooppimerkkini on kaksonen :'D ja tuo rannekoru ja koko sarja on ihan huippu! Kivet ovat luonnonkiviä, tuo vihreä on muistaakseni aventuriini 😍

      Poista
    3. Eiihän😂 Oon kans kattellu pitkään jo blogiasi ja aatellut että ompas samanlaisia ajatuksia 🙈 Voidaan alkaa kirjottaa yhessä😂👌🏻

      Poista
    4. 😂🙊just hyvä, käsityö aiheisia blogeja kyllä riittää mutta harvoin pystyy samaistumaan, kirjoittajilla kun on yleensä lapsia ja/tai ikää reilummin. Enkä nyt tarkoita että siinä olisi jotain vikaa, en vaan osaa samaistua kovinkaan hyvin ihan eri elämäntilanteissa eläviin bloggaajiin :)

      Poista