perjantai 26. elokuuta 2016

Maitokahvia

Kahvilla
Kahvilla
Kahvilla
Kahvilla
Untitled
Kahvilla

Tämä blogin kirjoittaminen on saanut nyt kesän aikana vähän erilaisen muodon. Aluksi ajattelin, että postailen tänne vain käsitöitäni ja niihin ohjeita. Nyt olen kuitenkin alkanut innostua tästä enemmän. Blogin kirjoittaminen on oikeastaan muodostunut jo harrastukseksi ja eräänlaiseksi terapiaksi :DD Aivan niinkuin neulominen, kirjoittaminen tänne saa aikaan samanlaista hyvää oloa. Ompa jännää!! Olen muutenkin sellainen ihminen, että kun inostun jostakin, niin sitten sitä tehdään ja paljon. Harvoin kyllä löydän sellaisia asioita, joista tosiaan innostun!

On myös jännää, että minä, Emmi, olen innostunut niin paljon kirjoittelusta ja elämäni hetkien jakamisesta teille, ihanille lukijoilleni! En ole nimittäin koskaan ollut mikään somen ja julkisten juttujen ystävä. Minulta meni kauan aikaa kun latasin Instagramin puhelimeeni. Kun sitä tarpeeksi kyseltiin, latasin sen sitten. Meni vuosi kun laitoin ensimmäisen kuvani :D Nyt olen ladannut Snapchatin, se tapahtui muuten yhdellä luennolla kun meni juttu sen verran syvälliseksi ettei enää mennyt jakeluun, tutustuin sen käyttöön. No sen jälkeen ei näköjään vielä niin syvälle olla vajottu, niin en ole sitä sitten oikein sen jälkeen käyttänytkään... Eli jos olen vastanuut joskus snäppeihin, on se kyllä aikas lailla spesiaalia :D 

Blogini kirjoittelua vertaisin kahvin juontiini: 

Aluksi se ei ollut lainkaan välttämätöntä, 
mutta  kun sitä rupesi juomaan,
 alkaa se koukuttaa yhä enemmän.
 Ilman ei voi pian enää elää. 
Kun kuitenkin nyt menen kahvilaan, 
otan pienen kupin ison sijaan.
 Pieni riittää, vielä... 
Sekaan laitan maitoa, 
niin vanha tekijä en nimittäin  vielä ole.
 Juomatta jätän pienen tilkan,
 koska en lopettanut vielä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti